sobota 20. července 2013

" Jako vážně? Mexiko? "

Když někomu  oznámím, že se chystám na rok odjet do Mexika, tak se každý chytne za hlavu a odpoví mi na to "Mexiko? Proč Mexiko, vždyť je to nebezpečná země? Co tam budeš dělat? A ještě ke všemu ty blondýnka!". V tomto blogu Vás chci přesvědčit o tom, že tyto předsudky nejsou ani zdaleka pravdivé. Chtěla bych, aby jste si tuto nádhernou zemi plnou barev oblíbili stejně jako já a chtěli ji navštívit.
Ya sólo tres semanas y voy a ser chica mexicana. Za tři týdny odlétám do Mexika. Budu žít v městečku jménem Tehuacán, poblíž Mexico City.
Moc se těším, ale už se dostavila i ta nervozita. Napadají mě samé negativní myšlenky "Pomátla jsem se ? Co tam budu dělat? Vždyť neumím ani španělsky!" . Budu Vám sem psát příspěvky, co jsem dělala, jak se mám  a tak.