úterý 17. září 2013

Mexická svatba - la boda

     Na konci měsíce srpna jsem byla pozvaná na mexickou svatbu. Určitě Vás zajímá, zda je stejná nebo rozdílná jako v České republice.
     Svatba začínala v 5 odpoledne. Nejprve jsme šli do kostela, kde si pár vyměnil prstýnky. Poté následovala večeře a pak fiesta. Které bylo součástí sundávání podvazku nevěsty ženichem, házení kytkou, pití tequily, tanec .. Líbí  se mi jejich nápad; pro všechny dámy ve vysokých podpatcích měli náhradní boty na tancování - ano bylo to sice papuče, ale většina přítomných dam to uvítala. Já jsem svatbu opouštěla kolem 5 ráno a to jsem nebyla zdaleka poslední. Mexičani se prostě umí bavit.
     Druhý den jsme měli v ženichově domě oběd - celá rodina - šťastní novomanželé později odjeli na svatební cestu na Cancún.